به این سؤال پاسخ بدهید و یک میلیون دلار از صدای آمریکا جایزه بگیرید!

 


استاد علوم سیاسی دانشگاه مریلند: این یک سؤال یک میلیون دلاری است که پس از 33 سال جوابی برایش پیدا نشده و هنوز هم این معضل به جای خود باقی است و وجود دارد.

به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، شبکه "صدای آمریکا" (VOA) در برنامه [روی خط] دوشنبه 20 فوریه (اول اسفند) به بررسی نقش و جایگاه اپوزیسیون خارج از کشور در تحولات ایران پرداخت.
دکتر "آرام حسامی" (استاد علوم سیاسی دانشگاه مریلند) کارشناس این برنامه، به سؤال صدای آمریکا که «چرا گروه های مخالف حکومت جمهوری اسلامی و اپوزیسیون خارج از کشور هنوز نتوانسته اند با وجود یک هدف مشترک [براندازی حکومت ایران] برای فعالیت هایشان به یک اتفاق نظر برسند؟» پاسخ داد:
«راجع به این سؤال مشترک، بحث زیاد است. همانطور که می دانید در انقلاب 57 ، مردم در مقابل رژیم شاهنشاهی و محمدرضا شاه پهلوی متحد شدند. اما الان در مورد اینکه جایگزین این انقلاب چه باشد، اتحادی وجود ندارد. "این یک سؤال یک میلیون دلاری است" که پس از سی و سه سال جوابی برایش پیدا نشده و هنوز هم این معضل به جای خود باقی است و وجود دارد.»
در ادامه، کارشناس برنامه و مخاطبان این تلویزیون فارسی در پاسخ به سؤال فوق، مواردی از قبیل "بی اعتمادی مردم نسبت به فعالیت های سیاسی گروه های اپوزیسیون" ، "سوء سابقه و کارنامه سیاه فعالان اپوزیسیون" ، "عدم ارتباط آن ها با مردم" ، "جا زدن منافع فردی و حزبی به عنوان مطالبات اساسی مردم از سوی گروه های مخالف نظام" ، "بی اعتنایی این گروه ها به مذهب و باورهای دینی مردم ایران" و... را برشمردند.
گفتنی است دولت آمریکا تا کنون صدها و هزارها برابر رقم یادشده را هزینه کرده تا به پاسخ این سؤال برسد و البته هنوز موفق نشده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 3 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط amin
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 1419
بازدید کل : 71794
تعداد مطالب : 751
تعداد نظرات : 74
تعداد آنلاین : 1



http://royalsell.com/theme/images/royalsell-amudi.gif

javahermarket